Переддипломна практика

 11.04.2024 

Документація з переддипломної практики для студентів

 

№ з/н

Види діяльності студента-практиканта

1

Вести щоденник переддипломної практики (для студентів, які проходять практику на базі ЗДО)

2

Підготувати та провести  12 занять з різних розділів програми (художня література, розвиток мовлення, ознайомлення з навколишнім, ознайомлення з природою, грамота, математика, малювання, ліплення, аплікація, народознавство, фізична культура, музика) для визначеної групи

3

Провести роботу з батьками (бесіду або консультацію чи батьківські збори) 

4

Підготувати матеріали по роботі з батьками (санбюлетень або папку-пересувку або лепбук – на вибір)

5

Розробити сценарій свята, ранку або розваги, підготовленої чи проведеної під час практики (відповідно до сезону для визначеної групи).

6

Виготовити зразки демонстраційного та роздаткового матеріалу

7

Виготовити 2 гри: 1 рухливу і 1 дидактичну

 

Розробити 2 комплекси гімнастик: 1 – ранкову гімнастику  та 1 – гімнастику після денного сну (для визначеної групи)

8

Підготувати характеристику (готує методист чи вихователь) (для студентів, які проходять практику на базі ЗДО)

9

Підготувати звіт про проходження переддипломної практики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Красноградський педагогічний фаховий коледж

Комунального закладу

 «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

Харківської обласної ради

 

ЗВІТ

про проходження переддипломної практики 

здобувача(ки) ___________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові)

відділення:  початкової та дошкільної освіти

спеціальність: 012 Дошкільна освіта

ІІ курс, група Д-21

  

Термін проходження практики:  12.04-09.05.2023 р.

      Місце проходження практики: ____________________

      ________________________________________________

(назва закладу освіти)

 

 

 

           Керівник практики: ____________________

                                                                                                                               (ПІБ)

                                                                                                                                                  

Красноград 2023

СХЕМА ЗВІТУ СТУДЕНТА

Схема звіту

 

1.        Термін проходження педагогічної практики. Відомості про заклад освіти – базу практики.

2.        Коротка характеристика умов для виховання та навчання дітей у закладі дошкільної освіти.

3.        Коротка характеристика групи, де проходила практика (вік, кількість, психолого-педагогічна характеристика дітей).

4.        Планування освітньої роботи з дітьми (готовність до планування, труднощі, пропозиції щодо покращення підготовки до планування).

5.        Виконання запланованої роботи. Уміння робити педагогічні висновки.

6.        Аналіз якості роботи з дітьми по видах діяльності.

 

Навчальна діяльність:

-            навести приклади видів занять, до проведення яких були більш якісно теоретично та практично підготовлені. Оцінити уміння використовувати нетрадиційні форми організації та проведення занять;

-            вказати, при проведенні яких видів занять, відчували труднощі, в чому виявились причини їх, чи вдалося подолати;

-            готовність до здійснення у навчанні принципів диференційованого та індивідуального підходу до дітей.

 

Ігрова діяльність:

-    оцінити готовність до організації та керівництва різними видами діяльності, організацію та керівництво якими видами ігор важче було здійснювати, чому, чи подолали ці труднощі;

-    зазначити участь у створенні, поповненні матеріалом ігрової зони;

-    якого досвіду у керівництві іграми набули?

 

Трудова діяльність:

-    оцінити готовність щодо організації та керівництва колективною, художньою працею дітей;

-    з організацією яких цікавих видів трудової діяльності дітей познайомились;

-    у чому, які відчували труднощі, їх причини та шляхи подолання.

 

7.      Оцінити свої вміння організовувати дитячий колектив, впливати на колектив, окремих дітей. У чому відчували труднощі, яких результатів досягли? Оцінити можливість знаходити способи педагогічного впливу на «важких» дітей. Пропозиції з цього питання.

8.      Яка робота була проведена з батьками вихованців та труднощі цієї роботи? Пропозиції щодо підготовки до її проведення.

9.      Що було зроблено для поповнення методичного забезпечення освітнього процесу групи, закладу дошкільної освіти?

10.   З яким цікавим досвідом роботи познайомились, що з нього вважаєте за потрібне запозичити?

11.   Які труднощі виникали під час педагогічної практики, їх причини та шляхи подолання.

12.   Висновки та пропозиції щодо поліпшення підготовки, організації та проведення педагогічної практики.

 

Дата: 

Підпис студента

  

Красноградський педагогічний фаховий коледж

Комунального закладу

 «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

Харківської обласної ради

  

Щоденник переддипломної практики

здобувача(ки) _________________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові)

відділення:  початкової та дошкільної освіти

спеціальність: 012 Дошкільної освіта

ІІ курс, група Д-21

 

                                 Термін проходження практики: 12.04 -09.05.2023р.

                             Місце проходження практики: ____________________

                              ________________________________________________

                                      (назва закладу освіти)

 

Керівник практики: ________________________

                                                                                                                         (ПІБ)

 

 

Красноград

Щоденник практики

 

Містить короткий щоденний  опис усіх видів робіт,  виконаних студентом під час проходження практики. Ведеться протягом усього періоду проходження практики. 

 

Перед написанням спостереження заняття,  різних форм роботи за період переддипломної практики необхідно написати:

а) дату;

б) групу;

в) вид роботи: з якого розділу програми, що спостерігається чи проводиться (наприклад, участь у конкурсі малюнків; участь у вебінарі на тему: «…», участь у засіданні педагогічної ради, т.п.);

г) тему, мета, заняття, заходу;

д) хід заходу та його аналіз.

Висновки.

Спостереження вести за формою: (розгортка зошита)

 

Хід заняття

Аналіз спостереження

позитивне

поради

 

 

 

                                 Педагогічні висновки

 

Робочі записи під час практики

 

Дата

Зміст проведеної роботи

17.04.2023

Прибуття на базу практики, знайомство з адміністрацією ЗДО,  керівником практики.

Спостереження заняття з …,

18.04.

Спостереження заняття з …,. Проведення фрагменту  ….

19.04

Розробка сценарію свята.

20.04

Виготовлення демонстраційного та роздаткового матеріалу: …., ….,

 

 

12.05

Оформлення звітної документації: …

 

До щоденнику спостережень також вносяться: батьківські збори; засідання педагогічної ради; засідання методичної ради; вивчення документації

ХАРАКТЕРИСТИКА

здобувачки(-а) фахової передвищої освіти-практикантки (-а)

__________________________________________________________________, (прізвище, ім’я по батькові)

яка(-ий) проходила(-в) переддипломну практику у (назва ЗДО)

________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

у період з «__» ____________ по «__»____________ 2023 року.

 

ПІБ________________________________________________

 проходила(в) переддипломну практику в (молодшій, середній, старшій) групі у форматі ____ (з використанням технологій дистанційного навчання; змішана форма навчання, тощо).

              Протягом усього періоду праикант(ка) працювала відповідно до плану закладу і повністю (або частково) виконала(в) план практики (якщо не виконала, вказати причину).

            Оцінити професійні якості студента(ки) (любов, повагу до дітей, інтерес до роботи з ними, педагогічний такт, уміння встановлювати правильні взаємини з дітьми, їх батьками, знаходити правильний тон у спілкуванні тощо). Яких необхідних якостей не виявила(в)?

Оцінити уміння методично грамотно планувати освітню роботу з дітьми; вказати, з яких розділів програми, в яких видах діяльності та які труднощі відчувала (в)?

Дати оцінку вмінням аналізувати свою роботу з дітьми та на його основі подальшу роботу, доцільно використовувати унаочнення, ігрові прийоми, інтерактивні методи (які саме?), робота з педагогічною пресою, методичними посібниками.

            Оцінити уміння організовувати дитячий колектив, впливати на поведінку дітей, залучати їх до різних видів  діяльності, знаходити ефективні способи педагогічного впливу (вказати, на яких принципах прагнула(в) будувати свої стосунки з дітьми: авторитарних чи демократичних принципах співробітництва).

До яких видів діяльності з дітьми виявила(в) більший інтерес? Чи достатньо методично грамотно організувала(в) та керувала(в) ігровою, трудовою, навчальною діяльністю дітей? Які відчувала(в) труднощі і в яких видах діяльності? В яких методичних питаннях виявила(в) недостатню  підготовленіст

Чи достатньо має спеціальних практичних умінь (виразно читати, малювати, ліпити, співати, виконувати фізичні вправи тощо), чи використовувала(в) творчо свої вміння у роботі? Який внесок зробила(в) у поповнення методичного забезпечення групи, методкабінету?

На якому рівні проводила(в) роботу з батьками, які відчувала(в) труднощі, як намагалася(вся) їх подолати?

Участь у громадському житті закладу (педраді, випуску газети,  озелененні тощо).

Які особистісні якості виявила(в) (добросовісність, відповідальність, чуйність, ввічливість, доброзичливість чи якісь негативні)?

Чи бажав би педагогічний колектив даного закладу дошкільної освіти поповнитися таким молодим фахівцем?

Заклад дошкільної освіти пропонує оцінити переддипломну практику студента(ки) на ________________________ («відмінно» , «добре»)

Дата                    Завідувачка (директор) закладу _________________ 

                                                                                                           (підпис)

Печатка                    Вихователька групи _________________

                        (або вихователь-методист)       (підпис)

Красноградський педагогічний фаховий коледж

Комунального закладу

 «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

Харківської обласної ради

 

Конспект відкритого заняття

 з  переддипломної практики

в __________групі

ЗДО __________________________________________________

студентки ______________________________________________

відділення  Початкової та дошкільної освіти

спеціальності    012 Дошкільна освіта

ІІ  курсу, групи  Д-21

 

Термін проходження практики:  12.04-–09.05

Місце проходження практики: _______________________________________________________

______________________________________________________

 

Керівник практики: ________________________

                                                                                                                            (ПІБ)

  

Красноград, 2023

 

 

 

Зразок оформлення конспекту  відкритого заняття

 Дата

Розділ програми

Тема

Програмовий зміст

Матеріал та обладнання

Попередня робота

Методи та прийоми

Підготовка вихователя

         

               Хід заняття

І. Вступна частина

ІІ. Основна частина

ІІІ. Заключна частина

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Педагогічна практика.

Профорієнтаційна робота